Az elmúlt száz év a dohányipar és ezzel egyidejűleg a marketing évszázada is volt egyben. Az 1900-as évek elejétől kezdve világszerte elhalmozták a társadalmat a különböző fogyasztásösztönző, terméknépszerűsítő hirdetések, reklámok, újságcikkek, fotók, grafikák, szimbólumok – mindezt célcsoport specifikusan. Így született meg valójában a reklámpszichológia, amelyet pedig komoly társadalomkutatás előzött meg, amely folyamatosan az egyes korosztályok, nemek és társadalmi rétegek szokásaira, működési mechanizmusaira és legfőképpen az érzelmi válaszaira épültek. Ehhez hozzáadva az igény- vágy és keresletkeltés módszerét, igazán erős reklámok kerültek és kerülnek ma is elénk. Mi most az 50 – szerintünk – legmeghökkentőbb cigarettareklámot és hirdetést fogjuk megosztani. Igazi gyöngyszemek, garantált derűs pillanatok!
Benson & Hedges
A tíz legviccesebb reklám ettől a márkától, habár valószínűleg ennek a kampánynak minden darabja remekmű! Poénba foglalt 100-as cigarettaméret! Amikor az előnye az egyetlen hátránya a cigidnek, de mit számít, mikor ez a kedvenc cigiszüneted?!?
Sem füvet nyírni, sem távcsőbe nem tudunk nézni, de kit érdekel, mikor ez a kedvenc cigiszünetünk!

Benson & Hedges – Amerika kedvenc cigarettaszünete
Sem telefonálni, sem sminkelni nem tudunk rendesen, de kit érdekel mikor ez a kedvenc cigiszünetünk!

Benson & Hedges – az egyetlen hátránya a cigidnek…
Sem leskelődni, sem élvezni nem tudjuk az elcsípett pillanatokat, de kitérdekel mikor ez a kedvenc cigiszünetünk!

Benson & Hedges – az egyetlen hátránya a cigidnek
Sem borotválkozni, sem repülőn utazni nem tudunk kényelmesen, de kit érdekel, mikor ez a kedvenc cigiszünetünk!

Benson & Hedges – az egyetlen hátránya a cigidnek
Sem meccset nézni zavartalanul, sem konyhafőnöknek lenni nem tudunk rendesen, de kit érdekel, mikor ez a kedvenc cigiszünetünk!

Benson & Hedges – az egyetlen hátránya a cigidnek
Ebben a sorozatban az abszolút kedvencünk! „Ha kiakadtál, hogy gallyrament a puhacsomagosod csípőlökés közben, akkor próbáld ki a mi keménydobozosunkat!”

Benson & Hedges – a diszkóban is számíthatsz rá!
Camel
Három kedvencet gyűjtöttünk a Camel márka reklámanyagaiból – sokat mondjuk nem gondolkodtak a kreatív szövegen…

Manapság egy férfinak kell egy jó ok egy mérföldnyi sétához – indulj el. Camel.
És íme, a FÉRFI! Aki nemcsak sétálna egy mérföldet egy jó kis Camel cigiért, hanem meg is tette!

A Camelért, még egy mérföld séta sem lehet sok!
Boldog Karácsonyt és kellemes dohányzást kíván a Camel és a Télapó is!

Amikor Camelt hoz még a Télapó is…
Chesterfield
Tőlük sok ötletes darabot láttunk, de ezzel itt a Camelt is megfejelték – tedd mosolygossá a dohányzást, ahogy a Mikulás is teszi!

Pirospozsgás bagós Chesterfield Télapó
Lucky Strike
Nekik van a legtöbb vintage hangulatú dohányreklámjuk, ám mi most ezt a Mikulásos körképet szerettük volna bővíteni. Kicsit megfáradt, de ő is mosolyog ráadásul szerencsés, meg light-ot is szív!

A Lucky Strike Mikulása nemcsak hogy mosolygós, de még szerencsés is!
L&M
Sose zavarj meg egy L&M dohányzót! Mert a az L&M harmonizált aromája a cigi elejétől a végéig tart!

L&M – esélyed sincs nála ha ezt szívja
Marlboro
A Marlboro kiveri a biztosítékot ezzel a szenzitív megközelítéssel – ma már semmilyen formában nem lehet dohányt reklámozni, de kérdés, hogy akkoriban mit is szóltak ehhez itt? Valószínűleg csak egy jót nevettek rajta…

Mielőtt leszidnál, itt az ideje rágyújtani és élvezni a Marlborodat mami!
Még jó, hogy ez a fránya füstszűrő azért élvezni is hagyja az ízeket!

A füstszűrő soha nem állhat közéd és az íz közé!
More
Merj több lenni. A százas már nem elég. A százhuszas lesz a jó. És ne feledd: ettől biztosan több leszel!

Már 120-on pörgetjük!
Olyannyira, hogy a More cigi a mérőszáma az elégedettségnek!

„Sokkal elégedettebb vagyok!”
Nico Time
Ez az egyik legelképesztőbb reklám és hirdetés amibe belebotlottunk – nem tudjuk kommentálni sem! „Egy lágy sima ízvilág, ami után a várandós anyukák sóvárognak.”
Kedves Anyukák, itt a cigi idő!
Old Golds
Ez a plakát egy szójáték, ami az angol szavaknál cseng a legjobban, de a lényeg, hogy kezelés helyett törődést adj magadnak az Old Gold cigarettákkal!
(Bár azért lehet a kezelés nem fog elmaradni – pár év cigi után egy kis kemó azért garantált)

Kezelés helyett törődés!
„Az Old Gold cigaretta a királynőm, jó, kiszolgál engem, teszek is rá egy koronát!”

Old Gold mint egy nő, akit megkoronáz épp egy férfi..hmm..
„Boo! Mi nem fogunk ijesztgetni mindenféle orvosi cuccokkal! Az Old Gold csak egyetlen dologgal törődik: hogy ő a legjobb dohány az egész világon.”

Én nem foglak halálra rémíteni mindenféle ijesztő orvosi figyelmeztetésekkel! Engem nyugodtan szívhatsz mert még az USA kormánya is elismerte, hogy a legkevesebb nikotin bennem van az összes cigarettával összehasonlítva!
Tareyton
Ez a cigi leválthatatlan! Akik ezt szívják inkább harcolnak semhogy váltanának! Nem olyan fából faragták ám őket! Ez egy olyan cigaretta és íz, amiért még harcolni is érdemes ha az kell!

Inkább harcolunk, mintsem váltanánk!
Pall Mall
A Pall Mall annyira természetes! Főleg, ha lefekszel a fűbe – de akkor nagyon!

Olyan természetes mint a zöld pázsit!
Salem
Magnum kedvenc cigije, és nem engedi hogy bárki is megzavarja az élvezetben! Nem beszélve arról, hogy élvezed Te annyira a cigarettázást mint én?!?

Élvezed Te eléggé a cigidet?!?!
Fontos a felfrissülés 1.

Ez a cigi legalább annyira jó, mintha nyakon öntenének egy jó adag vízzel!
Fontos a felfrissülés 2.

Igen, még miközben átkelsz a folyón akkor is!
Viceroy
Ha szuper hosszú, akkor egész biztosan nem unatkozol közben!

Én nem szívok unalmas cigarettákat!
Neki elhihetjük, ő a zseni, az agy a következő nehézsúlyú bajnokság mögött!

Egy ilyen fontos ember nem szív unalmas cigit!
A gondolkodó férfi filteres cigarettája, a dohányzó férfi ízvilága! Aki nem ezt szívja az csak egy majom lehet…
Winston
Nem ítéli meg a cigijét a hossza alapján, de azért élvezi hogy hosszabb!

Nem ítélkezik!
Virginia Slims
A márka nagyon csavaros, vicces kedvében volt. Az angol „fat” és „fit” szavakkal jásztott itt éppen. Kis pimaszul beszólt 121 cigimárkának, akik vastagok és azok jók is lesznek a férfiaknak. Mi meg vékonyabbra terveztük a Viktóriát, hogy illő legyen Hozzád – a Nőhöz! Ezt a figyelmességet!
Hozzád illek!
Egy enyhe feminizmussal meghintve egyszerűen odadobták, hogy a nő tökéletesebb, mint a férfi!

Biológiailag tökéletesebb!
Tipalet
Következnek az enyhén szexista reklámok, ez itt az első. Csak fújj az arcába és…

…és követni fog bárhová!
Red apple
Piros alma. Maga a bűnbeesés. Hogy azt mondja: „készen állsz szívni?” A szó szerinti fordítás „fújni” De végülés a lényeg, hogy ez majd kielégít…

No komment!
Tiparillo
Abból az időszakból, amikor villantott cicikkel szinte bármit el lehetett adni! Mondjuk ez ma is így van.
Mibe, hogy ezek a hölgyek itt nem technikusok, fogorvosok és biológusok?

Egy úriember megkínálná őket!
Márka nélkül
Álljon itt pár sziporkázó cigaretta népszerűsítő anyag – márka nélkül.
Soha jobb kedvcsinálót, a virágillatú, madárcsicsergős tavasznál egy jó kis pöfékeléshez!

Itt a tavasz, szívjál egyet!
Ha nem húzol el, nemcsak a cigim lesz, ami füstöl!

Kész életveszély!
Hosszabb cigi = kevesebb dohányzás! Fura, de működik!

Mijeigaztölle!
Még szép, hogy Pokolra jutok, enyém a hely!

Ezt nevezem én laza eleganciának! Persze cigivel a kézben!
Azt hiszed azért cigizek, mert szeretem? Oh, nem kedvesem. Azért dohányzom, mert tudom, hogy utálod. Cseszd meg.

Hát, ehhez nincs mit hozzáfűzni!
0 hozzászólás